1. Filmin ilerleme çizgisine eşlik eden bir hikâyesi, bu hikâyeye ilham veren bir alt metni ve her birinin zorunlu birlikteliğinden oluşan üçüncü bir katmanı var. Ayrıca alegorilerin kalabalığı, zamana ve mekâna dair zitliklarn rahatsız edici boyutlara vararak bir kurmaca hissiyatına dönüşmesi gibi sorunlar dikkat çekiyor. Bir hikâyeyi aşın biçimde gerçek olmaya zorladığımızda ne oluyorsa onu yalnızca hayallerin ve gölgelerin, fantezilerin ve sonu gelmez imgelerin içine hapsettiğimizde de aynı şey oluyor: Incinmiş bir hakikat, değerini yitiren bir ideal. Bu parçadaki altı çizili sözle anlatılmak istenen aşağıdakilerden hangisidir? A) Gerçekle kurmacanın iç içe geçmesi B) Gerçekliğin üstünün iyice örtülmesi C) Arzu edilenin bir türlü ortaya çıkmaması - D) Yaşanmışlığın yara alması, gölgelenmesi E) Beklenen sonuca hiçbir şekilde ulaşılmaması